Hoe Een Kerstsok Maken

Bij Kerst hoort voor jou een kerstsok. Hopelijk zit er wat voor je bij.


Unieke Patronen Designs Op Behang Stof Cadeaupapier


Vergeet daarbij het oor niet -.

Hoe een kerstsok maken. 3 jaar terug hadden we onze eerste kerst als gezinnetje van drie. Ik ben momenteel even druk met allerlei voorbeelden maken. Nu kerstmis in zicht is is er niets leukers dan zelf allerlei kerstaccessoires te maken.

Zij daagt elke week andere creatievelingen uit om iets te maken binnen een thema. Wil je een kerstsok met aan de buitenkant 2 verschillende stoffen bv. Op 1 oktober as.

Er zijn verschillende uitvoeringen van opdruk op de kerstsok. In een eerder blog schreef ik al over onze eenzame sokken en die eenlingen kwamen nu goed van pas. De crea-cross uitdaging is bedacht door Ilse van Kreanimo.

Eigenlijk is het een label met een kerstsok De witte strikt bovenin is goed gelukt Gebruikt label nr 470712173 DDBD Kerstsok DDBD nr 470713603. Het lintje is dan het oor. Stop 2 cm voor je beginpunt en vul het hoofdje een beetje op met.

Volg de stappen op het scherm om je account in te stellen. Knip het patroon dan door op gewenste hoogte wij knipten op 8 cm van de bovenrand. Mocht je ergens niet uitkomen laat even een reactie achter dan probeer ik je te helpen.

Vorige week was het thema Donker aan de beurt en liet ik je zien hoe je huisjes van een melkpak kunt maken. Van papier kun je een leuke kerstsok maken. Je kunt met de gebruikersnaam en het wachtwoord van je Google-account inloggen bij Gmail en andere Google-producten zoals YouTube Google Play en Google Drive.

Je kan e en kerstsok-pakket patroon met benodigdheden bestellen. U kunt voor elk familielid een sok maken met hun naam of met een foto of met een origineel eigen kerst ontwerp. Met de festonsteek kun je de voorkant en achterkant van het hoofdje aan elkaar maken.

Nov 20 2019 Stap 3 het hoofdje maken. Zo bestel je het kant-en-klare patroon van Patricia. Stik de katoen en katoenfleece aan elkaar voor je verder gaat.

Kiezen - Ga naar de Motiflow-shop van Fishuals en zoek jouw favoriete kerstsok. Ik maakte voor elks een kerstsok. Bijpassend garen en een knoop.

Maak een Google account om je aan te melden voor Gmail. Voorzie ook 1 cm naadwaarde daar waar je geknipt hebt. Katoen onder en de bovenrand in katoenfleece.

Dec 07 2018 Tradities lekker eten lichtjes cadeautjes en familie. Bekijk hier veel voorbeelden van kerstsokken om je te inspireren. Leuke knutselset om zelf een eigen vilten kerstsok met een opdruk te maken en te versieren.

Hoe ga je te werk. Bekijk de video Hoe kerstsok maken. Door je eigen kousen met kousen te maken kun je het uiterlijk van je kousen personaliseren.

Aangezien we er een heleboel hebben had ik makkelijk voor de hele school een kerstsok kunnen maken maar dat deed ik niet. 1 lap bijpassende stof 46 x 56 cm voor de omslag hak en tenen als je deze stukken van een ander soort stof wilt maken 46 x 56 cm watteerstof fleece etc. Het jaar erna maakte ik voor vele familieleden een sok als klein cadeautje.

Je kunt hem wassen waardoor je er jarenlang plezier van kunt hebben. Je handgemaakte hangen. Deze knutselset is ideaal voor een leuk eenvoudig en origineel knutselmoment voor de kids.

Voor n kerstsok bestel je. Die vielen zo goed in de smaak dat ik dit jaar vraag kreeg om er nog verschillende bij te maken. Met een zelfgemaakte kerstsok haal je de kerstvreugde in huis.

De sok kun je geheel naar eigen wens maken met kleuren en stoffen die passen bij jouw inrichting. Deze week is het thema Kerst aan de beurt. Ook leuk om cadeau te geven.

Een kerstman een sneeuwpop en een rendier. Dec 07 2017 Wil jij ook je eigen kerstsok maken. Dec 07 2017 Een kerstsok maken.

- cindy 26 dec. Neem het model hiernaast als voorbeeld. Het handige aan een zelfgenaaide kerstsok.

Ontwerp uw kerstsok voor boven de openhaard zodat de kerstman hierin de cadeautjes kan stoppen. Benodigd materiaal - kerstsok te maken. Kerstbal met foto - 3 kleuren Snel geleverd ondanks de kerstdrukte en van mooie kwaliteit - Marjolein 29 dec.

Ga naar de pagina waarop je een Google-account kunt maken. Past perfect in het kerstthema. 1 lap stof 46 x 56 cm met een kerstpatroon voor de buitenkant en 1 lap effen stof 46 x 56 cm voor de voering.

Dus na een wandeling in de zon aan de knutsel gegaan Moest wel ff bedenken hoe en kwam uit bij een stencil van DDBD handig als je iets in huis hebt en no shops. Beetje jammer maar verder mooi. Ik heb een kerstsok gemaakt met de Dutch Card art mal van Dutch Doobadoo.

Je maakt al een kerstsok voor maar 899. Omdat ik dacht dat de sok voor Kerst bedoeld was maakte ik er een rendier van. De witte rand aan de bovenkant maak je uit wit papier en deze plak je op de rand aan de bovenkant.

De kinderen zullen het geweldig vinden. Meestal zijn de beschrijvingen in het Engels. Hierna kun je hem versieren met bijvoorbeeld een kerstboompje of wat sterretjes.

Nov 04 2013 Ik zocht 6 verschillende stijlen kerstsokken bij elkaar met een linkje naar waar je ze kunt kopen of naar de tutorial met uitleg om ze zelf te maken als die er is. Geef ik een demo bij Devo in Sneek dit met de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo gecombineerd met het prachtige papier van Studio Light Frozen Forest. Kerstballen schilderen kerstkransen en kerstkaarten maken of een p.

Teken de kerstsok zonder de bovenkant op rood papier en knip de sok uit. Met lichtjes hertjes of zuurstokken. Dec 12 2019 Elke week is er een crea-cross uitdaging.

Slaapmasker met foto Mooi bedrukt alleen zitten er een paar kleine vouw foutjes in. Je kunt kousen maken van nieuwe materialen of oude sweaters opwaarderen voor een unieke look. Hoe je het oor precies vastmaakt met de festonsteek kijk naar mijn eerdere uitleg van lintje vastmaken.

Dec 11 2018 Naai er een lusje aan van wit of rood stevig lintband. Naai of plak hier en daar op de kerstsok de witte en rode bolletjes. Maak een kerstsok met foto en naam.

Cap met naam of foto bedrukken leuke pet bedrukking was in orde en lichte stof voor op hoofd.


Stevige Kerstsok Maken Met Gratis Patroon Hobby Blogo Nl



Kerstlaars Of Kerstsok Patroon En Alvast Maken Hobby Blogo Nl Kerstsok Patronen Kussen Maken



Kerstsok Een Knutselwerkje Voor Jou



6 Ideetjes Om Zelf Kerstsokken Te Maken Christmaholic Nl



Kerstsok Naaien Met Gratis Patroon Hobby Blogo Nl



Kerstsok Van Anske



6 Ideetjes Om Zelf Kerstsokken Te Maken Christmaholic Nl



De Kerstsok Patroon En Tutorial Stoffenspulletjes



De Kerstsok Patroon En Tutorial Stoffenspulletjes



Kerstsok Met Naam En Sterren Kerst Passie Voor Stickers



Popular Posts

Hoe Maak Ik Een Kruiswoordraadsel

Hoe Maak Je Een Ecogram

Hoe Maak Je Een Onderzoek

Hoe Maak Ik Een Goede Flyer

Hoe Maak Ik Een Ontslagbrief Op

Hoe Maak Ik Sollicitatiebrief

Hoe Maak Ik Een Inhoudsopgave

Hoe Maak Ik Een Mooie Strik

Hoe Maak Ik Een Vleermuizenkast